چاپ مقاله تاثیر پماد ترکیبی گیاهی ترمیم کننده زخم و سوختگی از واحد اردبیل در مجله BURNS انگلستان

۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۰ کد : ۳۶۷۱۸ پزشکی و سلامت گیاهان دارویی
این پماد که به صورت یک ترکیب گیاهی است تمامی آزمون‌های لازم را برای اثبات اثرات ترمیمی و ضد عفونت در زخم‌ها و سوختگی گذرانده و با بهترین نتایج به صورت مقاله پژوهشی در مجله بین‌المللی اختصاصی سوختگی و زخم BURNS کشور انگلستان با نمایه ISI پذیرش و چاپ شده است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، مهران اوچی اردبیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح مربوط به «پماد گیاهی ترمیم کننده زخم و سوختگی» است که از سوی دکتر سعید ناصری، مدیر شرکت فناور شفا درمان پاک داروی سبز ارائه گردیده و پس از کسب مجوزهای شورای فناوری، در مرکز رشد استقرار یافته است.

وی افزود: این پماد که به صورت یک ترکیب گیاهی است تمامی آزمون‌های لازم را برای اثبات اثرات ترمیمی و ضد عفونت در زخم‌ها و سوختگی گذرانده و با بهترین نتایج به صورت مقاله پژوهشی در مجله بین‌المللی اختصاصی سوختگی و زخم BURNS کشور انگلستان با نمایه ISI پذیرش و چاپ شده است.

اوچی اردبیلی ادامه داد: این پماد گیاهی خواص ترمیمی خود را با بهره‌گیری از عصاره‌های طبیعی نظیر لاوسون و امگا ۳ به بهترین نحو انجام داده و برای سوختگی‌های درجه یک و دو عمیق کاملا مناسب می‌باشد.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل بیان داد: این محصول طول دوره درمان را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد که در حال حاضر امورات این پماد گیاهی برای کارآزمایی بالینی انسانی آماده شده و بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

گفتنی است مجله بین‌المللی BURNS انگلستان از جمله مجلات معتبر علمی جهانی در حوزه زخم و سوختگی می‌باشد.


( ۲ )

نظر شما :